سایت دهستان رضوان

این سایت در جهت اطلاع رسانی در رابطه با اخبار دهستان به ویژه اطاعیه ها و اخبار ورزشی آن راه اندازی شده است.

سایت دهستان رضوان

این سایت در جهت اطلاع رسانی در رابطه با اخبار دهستان به ویژه اطاعیه ها و اخبار ورزشی آن راه اندازی شده است.

در رابطه با خبر گذشته و درج شده در این سایت در رابطه با برگذاری مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان جام فوتسال و والیبال شهدای این دهستان هیات ورزش دهستان رضوان اطلاعیه عمومی و اختصاصی خود را مشخص و منتشر کرد لذا به کلیه تیم های متقاضی شرکت در این دوره از مسابقات توصیه می شود این اطلاعیه را کامل و جامع مطالعه کرده و در خصوص ثبت نام در این دوره از مسابقات تا تاریخ مندرج در این اطلاعیه اقدام فرمایند.

در صورت هر گونه سوال در خصوص اطلاعیه می توانید با شماره زیر مسئول هیات ورزشی این دهستان تماس حاصل فرمایید .

09133917477 - آقای ضیالدینی

برای مشاهده و مطالعه اطلاعیه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


اطلاعیه خصوصی و عمومی شرکت در مسابقات فوتسال والیبال گرامیداشت شهدای دهستان رضوان رمضان 95

هیئت فوتسال و والیبال این دهستان در راستای برگزاری مسابقات گرامیداشت شهدای دهستان رضوان به پاس ارج نهادن به زحمات چندین ساله از کلیه تیم های جهت شرکت در این مسابقات دعوت بعمل می آورد.
هدف برگزاری مسابقات؛ توسعه والیبال منطقه نوق ، ایجاد رقابتهای سالم، بالا بردن سطح کیفی، تقویت روح جوانمردی و گذشت، شکل گیری و تقویت باشگاهها و در نهایت انتخاب تیم های اول تا سوم، تیم اخلاق و تشکیل تیمهای قدرتمند جهت شرکت در مسابقات قهرمانی شهرستان و استان می باشد.
ضوابط فنی، اجرایی و انضباطی
1) این مسابقات از نظر اجرایی و انضباطی بر اساس آئین نامه های فدراسیون فوتسال و والیبال انجام می شود و در رابطه با مواردی که در آیین نامه پیش بینی نشده باشد، کمیته اجرایی فوتسال و والیبال دهستان رضوان بویژه کمیته انضباطی تصمیمات لازم را اتخاذ و به مورد اجراء خواهد گذاشت.
2) هر تیم باید دارای یک سرپرست باشد.
تذکر 1: سرپرست و مربی تیم ها باید پیش از تحویل مدارک، فرم تعهدنامه محضری مخصوص را خوانده و آن را امضا نمایند.
تذکر 2: این تعهدنامه به منزله قبول مسئولیت نامبردگان در قبال اعمال بازیکنان تیم و تماشاگران منتسب به آن تیم در طول مسابقات می باشد.
3) کلیه بازیکنانی که طبق رأی کمیته انضباطی هیئت فوتسال و  والیبال شهرستان از شرکت در مسابقات شهرستانی و استانی محروم هستند حق شرکت در این مسابقات را ندارند.
تبصره: در صورت توهین و بی احترامی تماشاگران به عوامل اجرایی مسابقات، داوران و یا حتی بازیکنان تیم مقابل و نیز بروز هرگونه حادثه ای، مطابق آیین نامه انضباطی با آن تیم برخورد خواهد شد که این امر می تواند شامل جرایم نقدی، کسر امتیاز و یا حتی حذف تیم از ادامه مسابقات گردد.
4) مسابقات بصورت آزاد برگزار می شود و  تیم قهرمان این  مسابقات در صورت موافقت آن تیم به عنوان نماینده منطقه نوق به مسابقات زیرگروه شهرستان معرفی خواهد شد.
5) کلیه بازیکنانی که با باشگاه های استان دارای قرارداد رسمی می باشند در صورت مخالفت کتبی باشگاه با حضور بازیکن در مسابقات، وی تا ارائه برگه رضایتنامه باشگاه از ادامه بازیها محروم خواهد شد.
6) تعداد نفرات هر تیم حداکثر 12 نفر  بازیکن و 2 نفر همراه ( سرپرست، مربی ) می باشد.
7) تا پایان مسابقات شماره بازیکنان باید با لیست اولیه تحویلی به کمیته اجرایی یکی بوده و تا آخر مسابقات ثابت باشد.
8) کلیه بازیکنان، مربیان و سرپرستان باید در تمام مدت مسابقات کارت شناسایی صادره توسط کمیته فوتسال و والیبال را همراه داشته باشند و به سرپرست مسابقات تسلیم نمایند، در صورت عدم بهمراه داشتن کارت حق همراهی تیم را نخواهند داشت.
9) مسئولیت ثبت کارت های زرد و قرمز  بازیکنان و اخراج همراهان بعهده سرپرست تیم ها می باشد و سرپرستان محترم در صورت نیاز میتواند از کمیته مسابقات استعلام لازمه را دریافت نمایند .
10) اعتراضاتی قابل استماع و بررسی می باشد که بصورت مکتوب و با ارائه دلایل مستند و مستدل ظرف مدت 24 ساعت پس از انجام مسابقه تسلیم هیئت فوتبال گردد.
توجه داشته باشید: هزینه دادرسی در کمیته انضباطی 300.000 ریال می باشد که باید با انضمام نامه اعتراض و مستندات لازم تحویل هیئت فوتسال و والیبال گردد.
11) حضور سرپرست تیم جهت انجام مسابقه در طول بازی الزامی می باشد و در صورت عدم حضور سرپرست، مسابقه به هیچ وجه انجام نخواهد شد.
12) هر تیم جهت حسن انجام کار و ضمانت حضور کامل در مسابقات باید مبلغ 3.000.000 ریال را نقدی و یا بصورت ضمانت بانکی در اختیار کمیته اجرایی قرار دهد.
تبصره: در صورت حسن انجام کار تیم ها مبلغ یا ضمانت بانکی مذکور را پس از اتمام مسابقات مسترد خواهد شد.
13) مسابقات با آخرین اصلاحات قوانین داوری فوتسال و  والیبال برگزار خواهد شد.
14) مسابقات رأس ساعت برگزار می گردد، عدم حضور تیمها رأس ساعت مقرر جهت شروع مسابقه و استراحت بین دو نیمه موجب اعمال تنبیهات انضباطی خواهد شد.
توجه مهم 1: چنانچه بازیکنان تیمی با دریافت 2 کارت زرد در هر بازی جریمه شوند کمیته انظباظی برای هر کارت دریافتی 50.000 ریال جریمه خواهد گرفت.
توجه مهم 2: چنانچه سرپرست یا مربی و یا بازیکنان تیم اخراج گردند به ازای هر اخراج 100.000 ریال جریمه پرداخت خواهند نمود.

 توجه مهم 3: اگر جریمه های فوق پرداخت نگردد افراد خاطی همچنان از همراهی تیم محروم خواهند بود.
توجه مهم 4: اگر  تیمی در ساعت مقرر در زمین بازی حاضر نشد نتیجه بازی از نظر امتیازی 3 بر صفر بنفع تیم مقابل صادر خواهد شد.
15) هیچ شخصی حق حضور در چند تیم در یک فصل به عنوان مربی، سرپرست یا بازیکن را ندارد.
16) نصب هرگونه اعلامیه، پارچه و پلاکارد با اجازه از کمیته اجرایی مسابقات در اطراف محل برگزاری مسابقات  بلامانع است.
زمان بندی برگزاری و مدارک شرکت در مسابقات:
مهلت ثبت نام و تحویل مدارک تا پایان روز یکشنبه 95/3/16 می باشد
تاریخ برگزاری کلاس توجیهی و مراسم قرعه کشی مسابقات روز یکشنبه 95/3/16 راس ساعت 6 عصر در سالن اجتماعات مدرسه دبیرستان ناصری برگذار می گردد.
(( حضور سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده در مراسم مذکور الزامی می باشد ))
مراسم افتتاحیه و شروع مسابقات از تاریخ  95/3/18 می باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و شرکت در مسابقات:
الف: پرداخت مبلغ 2.000.000 ریال جهت شرکت در مسابقات
ب: ارائه اسامی کامل و مشخص با فتوکپی به کمیته مسئول برگذاری
ج: ارائه 1 قطعه عکس (4*3) تمام رخ سرپرست، مربی و بازیکنان  الزامیست.
تبصره: عدم ارسال بموقع مدارک، انصراف از مسابقات تلقی شده و تیم مربوطه از  دور مسابقات حذف و در قرعه کشی شرکت داده نخواهد شد.
و: ارائه تعهدنامه کتبی از تمامی بازیکنان بعلاوه تعهدنامه محضری از مربی و سرپرست تیم
تذکر: مسئولیت احراز اصالت مدارک با سرپرست هر تیم بوده و در صورتی که موارد ارسالی خلاف واقع باشد ضمن ضبط حق ورودی، تیم از مسابقات محروم خواهد شد.
هـ: ارائه اصل کارت بیمه ورزشی برای سرپرستان، مربیان و بازیکنان الزامی میباشد.
*** دفتر کمیته اجرایی مسابقات واقع در سالن ورزشی امام حسین (ع)همه روزه از ساعت 4 الی 9 شب آماده خدمت رسانی و پاسخگوئی می باشد .
 
آدرس: مرکز دهستان رضوان – بلوار امام علی (ع) – کوی ورزش – سالن امام حسین (ع)
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09133917477 - ضیاالدینی -  سرپرست هیئات ورزش دهستان رضوان تماس حاصل فرمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
محمدرضا و مرتضی محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی